sâmbătă, 3 iunie 2017

Giovanni Boldini - Actrita Rejane si cainele sau


La adio, tu

Mă-ntreb adesea cum trăieşti
Atât de singură pe lume,
La cât de minunată eşti
Nu s-au decis să-ţi dea un nume.


Nu este alta cum eşti tu,
În ochi ai vrajă şi culoare,
Şi stau şi mă gândesc acum
De eşti femeie sau eşti floare.

Ai prinde aripi şi-ai zbura
Dacă ai şti cât esti de pură,
Şi lumea mea ar îngheţa,
Ar fi lipsită de căldură.

Aş încerca să te pictez,
Vreau versul meu să te descrie,
Dar asta nu voi reuşi
Cu a mea simplă poezie…

de Vlad Balan



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Giovanni Boldini - Actrita Rejane si cainele sau
Data: 1885
Stilul: Realism
Media: ulei pe panza
Colectie privata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu