sâmbătă, 3 iunie 2017

Giovanni Boldini - Tanara cu palarie neagra

Nu mă lăsa să mă îndrăgostesc de tine

Când las sărutul meu, încet, cuminte
Pe buze calde, moi, mi-e-atât de bine…
Cât mai sfidez aducerile-aminte,
Nu mă lăsa să mă îndrăgostesc de tine.


Când te privesc şi-alerg până la soare
Cu plete-n vânt şi gânduri libertine…
Cât am în ochi şi-n suflet am ninsoare,
Nu mă lăsa să mă îndrăgostesc de tine.

Când eşti aici dar ştiu că vei pleca
Iar dacă pleci doar să revii la mine…
Cât te aştept privind în urma ta,
Nu mă lăsa să mă îndrăgostesc de tine.

de Sanda Nicucie


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Giovanni Boldini - Tanara cu palarie neagra
Data: 1890
Stilul: Realism
Dimensiunea: 59 x 33 cm
Media: ulei pe panza
Colectie privata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu