joi, 8 iunie 2017

Paul Peel - Domnita in gradina - Kenny Rogers (Kenneth Donald "Kenny" Rogers): Lady

Domniţă

Domniţă, sunt cavalerul tău în armură strălucitoare şi te iubesc
ai făcut ceea ce sunt acum şi sunt al tău
Dragostea mea, sunt atâtea moduri în care vreau să îţi spun că te iubesc
mă să te ţin în braţele mele pe vecie


Ai plecat şi am devenit nebun
Sunt atât de pierdut în dragostea ta
Şi oh, suntem făcuţi unul pentru celălalt
De ce nu crezi în cântecul meu?

Domniţă, atâţia ani am crezut că nu te viu găsi
ai completat
mă să mă trezesc şi să te văd în fiecare dimineaţă
mi dulce la ureche

În ochii mei nu există altcineva în afară de tine
Nu există altă dragoste ca dragostea ta
Şi da, oh da, te vreau mereu lângă mine
am aşteptat atât de mult

Domniţă, dragostea ta este singurul lucru de care am nevoie
Locul tău este alături mine
Deoarece, dragostea mea, vreau ca tu să ştii ceva,
Eşti dragostea vieţii mele, eşti domniţa mea!

Artist: Kenny Rogers (Kenneth Donald "Kenny" Rogers)
Cântec: Lady


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Paul Peel - Domnita in gradina
Data: 1889
Stilul: Impresionism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu