marți, 29 august 2017

Jean Auguste Dominique Ingres - Mademoiselle Jeanne Gonin


singur

prin întuneric
pot să văd lumina
vei străluci mereu
şi faţa ta am memorat o
şi pot simți inima ta într-a mea
în această lume crudă şi singur
am găsit o dragoste adevărată.
dragă iubirea mea, te-am găsit !

(cav)



 

-------------------- ---------------------------------------------------------------
Pictor: Jean Auguste Dominique Ingres
Titlul: Mademoiselle Jeanne Gonin
Titlul original: Mademoiselle Jeanne Gonin
Data:1821
Stilul: Neoclasicism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 76.2 x 59.1 cm
Unde se găseşte: The Taft Museum of Art, Cincinnati, Ohio, USA

Date despre pictor:

Jean Auguste Dominique Ingres (pronunțat /ɛ̃gʀ/) (n. 29 august 1780 - d. 14 ianuarie 1867) a fost un pictor francez neoclasic. Deși Ingres se încadra el însuși în tradiția pictorilor istorici, precum Nicolas Poussin și Jacques-Louis David, spre sfârșitul vieții sale, recunoașterea sa generală a venit din aprecierea remarcabilele sale portrete, atât desenate cât și pictate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu