marți, 23 ianuarie 2018

Édouard Manet - Ellen Andree - Aniversare


AZI INTERMEZZO IMPRESIONIST CU EDOUARD MANET

* * *

azi dimineață
m-am uitat la postările de pe facebook
și am văzut o realitate virtuală
două perle verzi alergau în inima mea
pentru o clipă am uitat de singurătate
îmi simțem fața transpirată
și atunci m-am gândit că ai fi putut să-mi spui ceva

(cav)



------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Édouard Manet
Titlul: Ellen Andree
Titlul original: Ellen Andree
Data:1874; Paris, Franța
Stilul: Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Nationalmuseum, Stockholm, Sweden

Date despre pictor:
Édouard Manet(23 ianuarie 1832 – 30 aprilie 1883), pictor francez, precursor al impresionismului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu