sâmbătă, 29 aprilie 2017

Edvard Munch - Cer instelat - Frank Sinatra (Francis Albert Sinatra)

STRAINI IN NOAPTE

Străinii în noapte schimbă priviri
Întrebându-se în noapte
Care erau şansele ca noi să ne înpărtăşim dragostea
Înainte ca noaptea să treacă

Ceva din ochii tăi era atât de ispititor
Ceva din zâmbetul tău era atât de încântător
Ceva din inima mea
Mi-a spus că trebuie să te am
Străini în noapte,doi oameni singuratici
Noi eram străini în noapte
Până la momentul
Când ne-am spus primul salut
Nici nu ştim
Iubirea a fost doar o privire departe
O căldură,un dans îmbrățișat şi
Chiar din acea noapte am fost împreună
Iubiţi la prima vedere,îndrăgostiţi pentru totdeauna
S-a întors atât de frumos
Pentru străinii în noapte
Iubirea a fost doar o privire departe
O căldură,un dans îmbrățișat
Chiar din acea noapte am fost împreună
Iubiţi la prima vedere,îndrăgostiţi pentru totdeauna
S-a întors atât de frumos
Pentru străinii în noapte

Artist: Frank Sinatra (Francis Albert Sinatra)
Album: Strangers In The Night 1966
Cântec: Strangers In The Night


------------------------------------------------------------------------
Edvard Munch - Cer instelat
Titlul original: Stjernenatt
Data: 1922-1924
Stilul: Expressionism
Ulei pe panza
Dimensiunea: 119 x 140 cm
Locatia: The Munch Museum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu