sâmbătă, 29 aprilie 2017

Claude Monet: Sailing Boats at Honfleur - Pink Floyd: Lost For Words

PIERDUT PENTRU CUVINTE

Îmi petreceam timpul abătut
Am fost prins într-un cazan de ură
M-am simțit persecutat și paralizat
M-am gândit că totul ar putea sa aștepte


În timp ce tu îți pierzi timpul cu inamicii tăi
Înghițit într-o febră de răutate
Dincolo de tunel, viziunea realității se pierde
Precum umbrele în noapte

Să te torturezi cu prudență
N-o să ajute deloc
Pentru că n-o să fie nicio siguranță în numere
Atunci când cel potrivit va ieși pe ușă

Îți poți vedea zilele ruinate de ignoranță?
Este adevărat că bați cu pumnii în podea?
Înțepenit într-o lume însingurată
În timp ce iedera crește deasupra ușii

Așa că le deschid ușa inamicilor mei
Și întreb dacă s-ar putea să ștergem totul cu buretele
dar ei îmi spun să mă duc la dr*cu'
Știi că pur și simplu nu poți câștiga


Artist: Pink Floyd
Album: The Division Bell (1994)
Cântec: Lost For Words


=============================================
Claude Monet: Sailing Boats at Honfleur
Data: 1866
Stilul: Impresionism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu