sâmbătă, 29 aprilie 2017

Pinajian - WOODSTOCK - Joni Mitchell (Roberta Joan Anderson) - WOODSTOCK

WOODSTOCK

M-am întâlnit cu un copil al Domnului
Ce mergea pe drum.
Când l-am întrebat: „Încotro mergi?”
Iată ce mi-a spus:

Merg către ferma lui Yasgur,
Cred că mă voi alătura unei trupe de rock'n'roll,
Voi campa acolo
Și voi încerca să-mi eliberez sufletul.
Suntem praf de stele,
Suntem făcuți din aur
Și trebuie să ne întoarcem în grădină.
Păi, pot să merg și eu cu tine?
Am venit aici ca să scap de poluare
Și mă simt de parcă aș fi o barcă
Într-un vârtej.
Păi, poate că este acea perioadă a anului
Sau poate că este vremea omului
Și nu mai știu cine sunt,
Iar viața o avem pentru a afla.
Suntem praf de stele,
Suntem făcuți din aur
Și trebuie să ne întoarcem în grădină.
Până să ajung eu la Woodstock
Ajunseseră acolo o jumătate de milion de oameni
Și peste tot erau cântece
Și o mare sărbătoare
Și am visat că am văzut bombardiere,
Mitraliere ce trag pe cer,
Transformându-se în fluturi
Deasupra națiunii noastre.
Suntem praf de stele,
Suntem făcuți din aur
Și trebuie să ne întoarcem în grădină.
Suntem praf de stele,
Suntem făcuți din aur
Și trebuie să ne întoarcem în grădină.
Suntem praf de stele,
Suntem făcuți din aur
Și trebuie să ne întoarcem în grădină.

Artist: Joni Mitchell (Roberta Joan Anderson)
Also performed by: Crosby, Stills, Nash & Young, Matthews' Southern Comfort, Richie Havens, Die Erde
Album: Ladies of the Canyon (1970)
Cântec: Woodstock


------------------------------------------------------------------
Arthur Pinajian - WOODSTOCK
Data: 1970
Stilul: Expresionism abstract
Pinajian a crescut într - o comunitate armeană din West Hoboken , New Jersey (acum Union City, New Jersey ), și a fost un caricaturist autodidact.
Combinații de culori poetice

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu