sâmbătă, 29 aprilie 2017

Auguste Herbin - Zăpadă la Haut Isle - ANIVERSARE

INTERMEZZO IMPRESIONISM CU AUGUSTE HERBIN PE VERSURILE POETULUI GREC KONSTANTINOS KAVAFIS

Marea în dimineaţă

Aici, să mă opresc. Să văd o clipă, şi eu, natura.
Ale mării în dimineaţă şi cerului fără nori
strălucitoare albastruri, şi ţărmuri galbene; toate
frumoase şi luminate la nesfârşit.


Aici, să mă opresc. Şi fie să mă înşel că văd acestea
(le-am văzut într-adevăr la început, o clipă, când m-am oprit),
şi nu, şi aici, închipuirile mele,
amintirile mele, arătările voluptăţii.

de Konstantinos Kavafis


----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Auguste Herbin
Titlul : Zăpadă la Haut Isle
Titlul original:
Data :1906
Stilul:Impresionism
Mod de realizare:ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Auguste Herbin (29 aprilie 1882 - 31 ianuarie 1960) a fost un pictor francez de artă modernă . El este cel mai bine cunoscut pentru picturile sale cubiste și abstracte compuse din figuri geometrice colorate. El a fondat grupurile Abstraction-Creation și Salon des Réalités Nouvelles care au promovat arta abstractă non-figurativă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu