sâmbătă, 29 aprilie 2017

Claude Monet : Woodbearers In Fontainebleau Forest - Pink Floyd - Brain Damage

AVARIE CEREBRALA

Smintitul e în iarbă
Smintitul e în iarbă
Şi rîde amintindu-şi vreun joc, vreun chip, vreo vorbă
Să-i ţinem pe smintiţi mereu în zgardă
Smintitu-i pe culoar
Smintiţii-s pe culoar
Cu feţe şifonate rînjesc din foi de ziar
 

Şi zilnic vine poşta de coşmar
Şi dacă prea precoce zăgazul rupt îţi este
Şi camerele la ospiciu-s pline
Şi-ţi explodează capul cu presîmţiri funeste
În bezna de pe lună să ne vedem cu bine

E-n capul meu smintitul
E-n capul meu, fierbinte
Modifici unghiul lamei, îmi potriveşti cuţiitul
Mă ajustezi pînă-s întreg la minte
Iar uşa o-ncui bine
Puni cheia unde ştii tu
E cineva în capul meu dar nu nu ştiu cine

Şi de plezneşte norul şi în urechi îţi tună
Şi zbieri şi nime-n lume în ajutor nu-ţi vine
Şi dacă dezarmonic orchestra îţi răsună
În bezna de pe lună să ne vedem cu bine

"Nu pot pentru ca să mai adaug nimic decît că... In opiniunea mea este fenomenal. Ha ha ha!"


Artist: Pink Floyd
Album: The Dark Side of the Moon (1973)
Cântec: Brain Damage


-----------------------------------------------------------------------------------
Claude Monet : Woodbearers In Fontainebleau Forest
Data: 1864
Stilul: Impresionism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu