sâmbătă, 29 aprilie 2017

Claude Monet - Femeie cu umbrela de soare - John Lennon (John Winston Ono Lennon)

UN TIP GELOS

Am visat trecutul,
Iar inima mea bătea cu putere
A început să-şi piardă controlul,
A început să-şi piardă controlul.

N-am vrut să te rănesc,
Îmi pare rău, te-am făcut să plângi
N-am vrut să te rănesc,
Sunt doar un tip gelos.
Am simțit nesiguranță,
S-ar putea să nu mă mai iubești?
M-au cuprins frisoanele în suflet, /m-am demoralizat/
M-au cuprins frisoanele în suflet.
N-am vrut să te rănesc,
Îmi pare rău, te-am făcut să plângi
N-am vrut să te rănesc,
Sunt doar un tip gelos.
Am încercat să-ţi capturez privirea
Să descifrez ce ochii tăi ascund,
Am înghițit durerea mea,
Am înghițit durerea mea.
N-am vrut să te rănesc,
Îmi pare rău, te-am făcut să plângi
N-am vrut să te rănesc,
Sunt doar un tip gelos,
Sunt doar un tip gelos, fii atentă, iubito!
Sunt doar un tip gelos.


Artist: John Lennon (John Winston Ono Lennon)
Album: Imagine (1971)
Cântec: Jealous Guy


---------------------------------------------------------------------------
Claude Monet - Femeie cu umbrela de soare
Data: 1886
Stilul: Impressionism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu