miercuri, 24 mai 2017

Dana Nechita - Muscate la fereastra

Înfloresc muşcate...

Ce primăveri frumoase am avut! La tine
Veneam – îţi aminteşti? – în zilele-nsorite
Şi poarta, scârţâind, îmi anunţa sosirea.
La geamul tău erau muşcate înflorite.


De după ele, ochii tăi mă urmăreau,
Te ascundeai şi aşteptai să te găsesc.
De te găseam, primeam răsplată un sărut.
Altfel urma ca eu să te despăgubesc,

Dar nu cu unul, ci cu-o mie, două, zece!…
Şi, pentru că mă încurcam la numărat,
Mă pedepseai să-ncep din nou cu sărutatul
Şi totdeauna eu ieşeam cel vinovat.

Destinul ne-a purtat pe drumuri diferite,
Dar clipe dragi din viaţă nu pot fi uitate.
Azi mă gândesc la tine şi tu nici nu ştii că
La mine-n suflet înfloresc mereu muşcate.

de Aurel Oancea


--------------------------------------------------------------------
Pictura : Dana Nechita
Nume tablou :Muscate la fereastra
Data : 2015
Dimensiunea : 25/ 35 cm
Media:Ulei pe panza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu