miercuri, 24 mai 2017

Ivan Kramskoy - Portret de femeie

Iti port inima cu mine (o port in inima mea)

Iti port inima cu mine (o port in inima mea)
Nu raman niciodata fara ea (oriunde merg mergi si tu, draga mea;

si orice e facut doar de mine e fapta ta, draguta mea)
Nu ma tem de soarta (caci tu-mi esti soarta, dulcea mea)
Nu vreau o alta lume (caci frumoasa tu esti lumea ea, adevarata mea)

si tu esti orice luna a insemnat vreodata
si orice soarele va canta vreodata esti tu.
Iata cea mai ascunsa taina ce nimeni n-o cunoaste
(iata radacina radacinilor si mugurul mugurilor
si cerul cerurilor unui copac numit viata ce creste
mai sus decat sufletul poate spera ori mintea se poate ascunde)

si iata miracolul ce-mpiedica sa se ciocneasca stea de stea.
Iti port inima (o port in inima mea).

de E. E. Cummings


-----------------------------------------------------------------------------
Ivan Kramskoy - Portret de femeie
Data: 1883
Stilul: Realism
Media: Ulei pe panza
Tretyakov Gallery, Moscow, Russia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu