vineri, 28 aprilie 2017

Claude Monet: The Railroad Bridge At Argenteuil - Simon and Garfunkel (Simon & Garfunkel): Bridge Over Troubled Water



Un pod peste ape învolburate

Când eşti obosită şi te simţi neputincioasă,
Când ai lacrimi în ochi, eu ţi le voi şterge pe toate,
Sunt de partea ta când vremurile devin grele
Şi nu poţi să-ţi găseşti prieteni,
Precum un pod peste ape învolburate
Eu mă voi întinde,
Precum un pod peste ape învolburate

Eu mă voi întinde.
Când eşti deprimată,
Când eşti pe străzi,
Când noaptea se lasă atât de greu,
Eu te voi consola,
Voi fi de partea ta
Când întunericul vine
Şi peste tot e durere,
Precum un pod peste ape învolburate
Eu mă voi întinde,
Precum un pod peste ape învolburate

Eu mă voi întinde.
Navighează mai departe, fată de argint,
Navighează mai departe pe lângă probleme,
Ţi-a sosit vremea să străluceşti,
Toate visurile urmează să ţi se împlinească,
Priveşte cum strălucesc!
Dacă ai nevoie de un prieten,

Eu voi naviga chiar în urma ta,
Precum un pod peste ape învolburate
Te voi linişti,
Precum un pod peste ape învolburate
Te voi linişti.

Artist: Simon and Garfunkel (Simon & Garfunkel)
Cântec: Bridge Over Troubled Water


-----------------------------------------------------------------------------
Claude Monet: The Railroad Bridge At Argenteuil 1870

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu