vineri, 28 aprilie 2017

Claude Monet - Carrieres-Saint-Denis - Neil Young: Inimă de aur



Inimă de aur

Vreau să trăiesc, vreau să dăruiesc,
Am fost un miner în căutarea unei inimi de aur,
Aceste sentimente pe care nu le-am dăruit niciodată
Mă fac să tot caut o inimă de aur
Şi îmbătrânesc.
Asta mă face să tot caut o inimă de aur
Şi îmbătrânesc.

Am fost la Hollywod, am fost la Redwood,
Am traversat oceanul pentru o inimă de aur,
M-am gândit bine, e o limită atât de fragilă
Care mă face să tot caut.

Mă face să tot caut o inimă de aur,
Tu mă faci să tot caut şi îmbătrânesc,
Mă face să tot caut o inimă de aur,
Am fost un miner în căutarea unei inimi de aur.

Artist: Neil Young
Cântec: Heart Of Gold


--------------------------------------------------------------------------
Carrieres-Saint-Denis
Claude Monet
Data: 1872
Stilul: Impresionism
Ulei pe panza
Dimensiunea: 61 x 81 cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu