vineri, 28 aprilie 2017

Claude Monet - Vetheuil - Janis Joplin (Janis Lyn Joplin): Piece Of My Heart



O bucățică din inima mea

(Vino...)
Nu te-am făcut eu să simți
Că ești unicul pentru mine? ei bine da,
Şi nu-ţi am oferit aproape totul
Ce poate oferi o femeie?
Scumpule, știi că e adevărat!
Și de fiecare dată îmi spun,
Că e suficient,
Dar îţi voi arăta, iubitule,
Că o femeie poate fi puternică.

Vreau să vii acum,
Vino, vino, vino şi fură
O mică bucățică
din inima mea, acum, iubitule.
Mai rupe o...
altă bucățică
din inima mea, da...
O ai...
Hei! ai o altă mică bucățică
din inima mea acum, iubitule, da
Știi că îți aparține,
Dacă asta te face să te simți bine.
O, da, într-adevăr.

Te plimbi pe stradă
Arăți bine, iubitule...
În adâncul inimii tale
Ti-am m-ai spus, știi asta nu este corect.
Niciodată nu, niciodată nu, niciodată nu
Nu mă auzi noaptea când plâng
Iubitule, plâng tot timpul!
Și de fiecare dată îmi spun că eu,
Ei bine, nu m-ai pot suporta durerea
Dar când mă vei strânge în brațele tale,
Am să cânt din nou.

Îti voi spune, vino
Vino, vino, vino şi fură!
O mică bucățică
din inima mea, acum, dragule.
Mai rupe o...
altă bucățică
din inima mea, da...
 O ai...
Ai ai o altă mică bucățică
din inima mea acum, iubitule, da
Ei bine, ştii că îți aparține,
Dacă asta te face să te simți bine.


Am nevoie să vii, acum
Vino, vino, vino şi fură,
O mică bucățică
din inima mea, acum, dragule.
Mai rupe...
Mai rupe o altă bucățică
din inima mea,scumpule, da.
O ai...
Ai o altă mică bucățică
din inima mea acum, iubitule,
Știi şi tu, ai reușit
Ai o... ai o altă mică bucățică
din inima mea, acum iubitule.
Mai rupe...
Mai rupe o altă bucățică
din inima mea,dragule, da, da...
O ai...
Ai o altă mică bucățică
din inima mea acum, iubitule, da
Știi că îți aparține,
Dacă asta te face să te simți bine.
O bucățică din inima mea (Piece Of My Heart)

Artist: Janis Joplin (Janis Lyn Joplin)
Album: Cheap Thrills (1968)
Cântec: Piece Of My Heart




----------------------------------------------------------------------
Claude Monet - Vetheuil-1880

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu