vineri, 28 aprilie 2017

William-Adolphe Bouguereau - Tinerete - Elvis Presley: Nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine


Nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine

Înţelepţii spun că graba strică treaba
Dar eu nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine.
Să rămân
Ar fi oare un păcat
Dacă eu nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine


Asemenea unui râu ce curge în mare
Iubito, aşa merge
Unele lucruri sunt sortite să fie.
Ia-mă de mână, ia-mi şi întreaga viaţă
Căci eu nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine

Asemenea unui râu ce curge în mare
Iubito, aşa merge
Unele lucruri sunt sortite să fie.
Ia-mă de mână, ia-mi şi întreaga viaţă
Căci eu nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine
Căci eu nu mă pot abţine să nu mă îndrăgostesc de tine

Artist: Elvis Presley
Album: Blue Hawaii
Cântec: Can't Help Falling in Love with You


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
William-Adolphe Bouguereau (1825-1905) - Tinerete
Picturile artistului sunt realizate in genul realismului artistic. Se remarca prin contururile precise ale reliefului uman si folosirea unor nuante alese pentru culoarea pielii personajelor, precum si prin temele de inspiratie mitologica. Nudurile feminine sunt cele mai suave si mai poetice din epoca sa, cucerind inimile colectionarilor europeni si americani. Este unul dintre pictorii care au expus constant la Salonul din Paris, de-a lungul intregii sale vieti artistice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu