vineri, 28 aprilie 2017

José Vital Branco Malhoa GOSE - Studioul artistului - aniversare


ANIVERSAREA PICTORULUI PORTUGHEZ JOSE MALHOA

Pictură în versuri

Privesc trupul tau nud
Si-n versuri doresc a-l picta,
Stralucind in lumina lunii si ud
Pasesti unduit in fata mea.


Si te privesc cu dor
Si te sarut cu sete,
Mi-e gandul la amor
La preludiu pe-ndelete.

Scriu vers dupa vers
Limba ta sudoarea-mi soarbe,
Ma simt eliberat de stres
Te-aplec peste birou sprijinita pe labe.

Si te sarut pe san
Trupul tau e cald,
Ca un ultim pagan
De nerabdare ard.

Ard de dorinta precum un foc
Sa intru intre coapsele-ti rare,
Intr-un dans trupesc imi fac loc
S-adulmec aromele tale.

Si-n versuri am sa te tot pictez
Sa-mi fii noptile, in gand ecou,
In inima sa te pastrez
Pana ai sa ma saruti din nou.

de Popescu Sebastian


----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: José Vital Branco Malhoa GOSE
Titlul : Studioul artistului
Titlul original:
Data :1894
Stilul:realism
Mod de realizare:ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
José Vital Branco Malhoa GOSE ( Caldas da Rainha , 28 aprilie din 1855 - Figueiró Vin , 26 octombrie din 1933 ) a fost un pictor , designer si profesor portughez .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu