vineri, 28 aprilie 2017

Claude Monet - Sena la Lavacourt - Janis Joplin (Janis Lyn Joplin): Mercedes Benz



Mercedes Benz

Oh, Doamne, n-ai vrea să-mi cumperi
Un Mercedes Benz?
Toți prietenii mei au Porsche,
Iar eu trebuie să mă împac cu ei.
Am muncit din greu toată viața mea,
Fără sprijin de la prieteni,
Așadar, Doamne, n-ai vrea să-mi cumperi
Un Mercedes Benz?

Oh, Doamne, n-ai vrea să-mi cumperi
Un televizor color?
Ăia de la „Suni și câștigi”
Încearcă să mă contacteze.
Eu aștept livrarea
În fiecare zi până la ora trei,
Așadar, Doamne, n-ai vrea să-mi cumperi
Un televizor color?

Oh, Doamne, n-ai vrea să-mi faci cinste
Cu o seară în oraș?
Mă bazez pe Tine, Doamne,
Te rog, nu mă dezamăgi.
Arată-mi că mă iubești
Și fă-mi cinste cu următorul rând,
Oh, Doamne, n-ai vrea să-mi faci cinste
Cu o seară în oraș?

Toată lumea!
Oh, Doamne, n-ai vrea să-mi cumperi
Un Mercedes Benz?
Toți prietenii mei au Porsche,
Iar eu trebuie să mă împac cu ei.
Am muncit din greu toată viața mea,
Fără sprijin de la prieteni,
Așadar, Doamne, n-ai vrea să-mi cumperi
Un Mercedes Benz?

Asta e tot! Hahahaha...


Artist: Janis Joplin (Janis Lyn Joplin)
Album: Pearl (1971)
Cântec: Mercedes Benz


---------------------------------------------------------------------
Claude Monet - Sena la Lavacourt - 1878

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu