vineri, 28 aprilie 2017

William-Adolphe Bouguereau - Reflection - Elvis Presley: Love Me Tender



Iubește-mă gingaș

Iubește-mă gingaș,
iubește-mă duios,
nu mă părăsi.
Viața tu mi-ai întregit,
te iubesc nespus.

Iubește-mă gingaș,
iubește-mă curat,
împlinește-mi visul.
Așa și eu te iubesc,
mereu te voi iubi.

Iubește-mă gingaș,
iubește-mă îndelung,
ia-mă în inimă.
Locul meu acolo e,
nu vom fi despărțiți.

Iubește-mă gingaș,
iubește-mă curat,
împlinește-mi visul.
Așa și eu te iubesc,
mereu te voi iubi.

Iubește-mă gingaș,
iubește-mă deplin,
spune-mi că ești a mea.
Voi fi al tău în toți anii ce vin
Pînă cînd timpul se va sfîrși.

Iubește-mă gingaș,
iubește-mă curat,
împlinește-mi visul.
Așa și eu te iubesc,
mereu te voi iubi.

(Iar cînd visul meu în sfîrșit se va împlini,
Iubito, atîta știu:
Fericirea te va urma
Oriunde vei păși.)

Artist: Elvis Presley
Cântec: Love Me Tender


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
William-Adolphe Bouguereau (1825-1905) -Reflection
Picturile artistului sunt realizate in genul realismului artistic. Se remarca prin contururile precise ale reliefului uman si folosirea unor nuante alese pentru culoarea pielii personajelor, precum si prin temele de inspiratie mitologica. Nudurile feminine sunt cele mai suave si mai poetice din epoca sa, cucerind inimile colectionarilor europeni si americani. Este unul dintre pictorii care au expus constant la Salonul din Paris, de-a lungul intregii sale vieti artistice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu